Dankbaar

Vandag is n bitter koue dag hier op kantoor en ek voel amper asof ek net eerder in die bed hoort. Tog is ek aan die gang en vol energie en ek sal seker nie vyf minute kan stil lê in my bed nie. Dit is Maandag, maar ek het ’n naweek van soveel opwinding agter die rug. Ek het ’n 10 km wedloop gaan hardloop Saterdagoggend wat ek my persoonlike beste tyd verbeter het. Ek het saam vriende gekuier en ook in die natuurskoon gaan stap. Die weer was maar bedrieglik en een oomblik warm, dan koud. Tog is alles net perfek. Vir ’n oomblik hier waar ek sit en skryf, is dit asof die weer nie saak maak nie. Dit is asof ek net doelgerig vorentoe gaan. Ek bereik doelwitte wat ek gestel het, ek ontmoet nuwe mense in my lewe, wat alles net nog meer die moeite werd maak. Soos wat die seisoene verander, verander die natuur. So ook, verander my lewe. Daar is sekere blomme wat net in sekere maande van die jaar blom en dan ook ’n prag natuurtoneel oor die velde bring, wat weer oor ’n maand weer totaal en al anders gaan lyk. Dit is vir my interessant soos wat ek altyd gaan stap om foto’s te neem, hoe die blomme verander. Ek kan elke maand dieselfde paadjie gaan stap, maar ek sal elke keer iets nuuts kry om af te neem. Iets mooi, iets unieks wat my aandag trek. Ek wonder soms of ons as mens nie ook soos die natuur is nie. Jy bly tog nooit dieselfde nie. Soos wat die seisoene verander en die weer verander, voel ons as mens ook anders. Dit is moontlik die verduideliking hoekom mens nooit in dieselfde bui is nie. Ek wonder soms as iemand, soos ’n fotograaf nou, deur my lewe moet stap seisoen na seisoen, hoe die foto’s sal lyk. Ek hoop darem dat ek ook vol kleurige blom velde uitstraal met iets unieks en asemrowend elke maand. As ek so terug kyk na van my skryf stukke, kan ek duidelik sien hoe my gemoed verander. Ek kan sien waar was ek hartseer, kwaad of teleurgesteld. Waar ek goeie tye en vreugde ondervind het. My skryfwerk is soos ’n foto van my lewe en dit skets sekere natuurtonele vanuit my siel en my hart. Ek is dankbaar om ’n gawe te hê om te skryf, te hardloop en te leef. Ek sien uit na die toekoms, na wat nog voorlê op my pad. Ek voel regtig dankbaar vir alles wat ek het. Soms wil mens net meer en meer hê, maar jy besef nie hoe gelukkig jy werklik is om net dit wat jy nou het te besit nie. Mens het nie altyd rykdom nodig om gelukkig te wees nie, maar goeie gesondheid en ’n positiewe siening in die lewe neem jou soveel vêrder as enige iets anders.

2 thoughts on “Dankbaar

Leave a Reply

