Leef en Droom

Soms wens ek dat ek my lewe kan beplan soos wat ek beplan om ’n storie te skryf. Dink net hoe lekker dit sou kon wees om jou eie karakters te skep soos wat jy hulle op droom. Jy kan dan jou eie droom wêreld skep, die karakters daar inplaas waar jy hulle wil hê en ook self besluit wat gebeur wanneer. Ek dink nog soveel te meer gaan dit wonderlik wees want jy gaan die einde self kan bepaal. Jy kan jou storie ’n gelukkige einde laat hê. ’n Gelukkig vir altyd saam soos in die feeverhale…

Soms weet mens nie hoekom dinge met mens gebeur in die lewe nie. Partykeer gebeur daar goeie goed met ’n mens en dan is jy baie gelukkig, maar dan gebeur daar weer iets slegs en jy is weer ongelukkig. Net jammer mens weet nooit wanneer gebeur die goeie of die slegte dinge nie. Jy sien dit amper te laat as dit gebeur en jy kry nie kans om daarvoor voor te berei nie. Tog dink ek dit is nog steeds lekker om te droom en fantasie wêrelde te skep in jou drome. Ek meen, niemand kan jou drome van jou af wegvat nie. Niemand kan vir jou voorskryf wat jy kan of mag droom nie. En al weet jy dat alle drome nie waar word nie, is dit tog vir daardie oomblik wat jy droom asof jy in werklikheid daar is. Ek moet sê dat dit seker een van die grootste redes is waarom ek van stories skryf hou. Om ’n storie te skryf is ook soos om ’n droom te skep en dit te laat gebeur. Ek het nogal ondervind dat mens droom partykeer iets en dink dat dit nooit sal kan waar word nie. Dan met die wete dat dit net ’n droom is en dit nie kan waar word nie, oorweeg mens dit dan glad nie om eers te probeer dit ’n werklikheid maak nie. Ek moet sê ek het op die harde manier geleer om nie bang te wees om ’n droom te probeer uitleef nie. Van te versigtig wees, te bang wees en te dink dit kan nie gebeur nie, het die moontlike kans op werklikheid by my verby gegaan.

Droom drome en leef in jou drome. En soms as daardie droom wat tog onwerklik is, lyk of daar bietjie werklikheid in kan wees, waag ’n kans en probeer. Daar is ’n gesegde, “wie nie waag nie, sal nie wen nie.” Baie ware en wyse woorde…

Leave a Reply

