Bang vir Liefde

“Não consigo parar de pensar em você.”

Ek kan nie anders as om aangetrokke te voel tot die Portugese taal en hoe dit klink as hulle iets baie romanties sê soos die woorde hier bo aangehaal. Vandag is dit dan ook so maklik om gou op Google te gaan soek na wat dit beteken en dit is amper moontlik om enige woorde in enige taal in te vertaal deur die frase in te sleutel en te vra vir ’n vertaling.

So ook glo ek baie mense het klaar die frase hier bo probeer opsoek en weet dus wat die betekenis is. Vir die van julle wat nou so geduldig was om eers vêrder te gelees het gaan ek die verduideliking gee.

“Ek kan nie ophou om aan jou te dink nie.”

Ja en dan is dit ook die tema van hierdie woordverwerking van my. Wat maak jy as jy so van iemand hou dat jy nie kan ophou om aan haar of hom te dink nie? Is dit dan ook moontlik om so van iemand te hou, wat jy nie werklik persoonlik ken nie, maar meer in die sin van sien en hoor van haar of hom en jy het net so gevoel dat jy meer wil weet van daardie persoon. Ek weet elke persoon het sy eie manier van doen en daar is die mense wat nou vir my sal sê dat dit eenvoudig is. As jy van iemand hou en die persoon beter wil leer ken, moet jy dan ook met die persoon begin praat en so sal jy haar of hom beter leer ken.

Om nou dood eerlik te wees met julle, ek is nie daardie persoon wat net sommer besluit ek hou van iemand en dan begin ek ’n gesprek met haar nie. Dit was nog altyd vir my moeilik gewees om daardie eerste woorde uit te spreek. Net daardie maklike en simpel woorde van, “wil jy dalk saam my iets gaan drink?”

“Você pode querer algo ir beber o meu?”

Klink soveel beter in Portugees… Maar ja maak nie saak in watse taal ek dit stel nie, die ‘doen dit’ deel is die probleem. Ek is werklik deur baie in hierdie harde lewe van ons en soms wonder ek of die dinge wat in my lewe gebeur het, waaruit ek soveel kan en moet leer, my nie soms te versigtig maak vir dinge wat moontlik kan wees nie. Ek meen, waar en wanneer kan mens tot die gevolgtrekking kom dat jy bietjie te oorversigtig is en dit jou baie van die lewe se wonderlike dinge laat uit mis? Daar is ’n gesegde, wie nie waag nie sal nie wen nie, maar hoe waag mens as jy bang is om te verloor? Nou sal jy dalk vir my vra, maar wat het jy om te verloor? Wel, dit is die groot probleem. Ek het oor die jare myself verloor en is tans net besig om myself weer te vind vir wie en wat ek is. Dit kan so maklik gebeur om jouself te verloor in ’n verhouding en in so mate in ’n persoon te verander wie nie werklik jy is nie, net om te probeer pas by ’n ander persoon. En ja ek weet almal sê altyd dat jy nie jouself moet verander om by ’n ander persoon te pas nie, maar tog gebeur daardie verandering. Dit is nou net ’n feit dat mense mekaar verander. Partykeer ten goede, maar dan is daar die gevalle waar jy jouself verloor en verval in iemand wat jy nie wil wees nie. Hoe keer jy dit? Ek weet nie en dit is hoekom ek bang is.

Ek is seker dan ook nie die regte persoon wat enige iemand liefdes advies kan gee nie, maar glo my ek kan dinge oor die lewe vertel wat jy nie sal glo nie. Ek het baie gesien en beleef in my lewe en dit het my dan ook die kennis gegee wat ek het en ek deel dit graag met die mense wat belangstel om te luister. Dit is goed om jou hart te volg in die lewe en alles in te sit, maar onthou asseblief net een ding. Volg jou hart en hou jou oë ook oop. As jy moet begin toe-oë deur die lewe gaan om jou hart gelukkig te hou, is jy besig om jouself te verloor.

So ook gaan ek seker nog vir dae aan een sekere dinge eers goed deurdink met die hoop op antwoorde. Ek sal seker maak wat ook al ek besluit om te doen nie my menswees sal verander nie. Dit is so maklik om die verkeerde besluite te neem in vandag se deurmekaar wêreld, maar as jy net gefokus bly, sterk kan bly en geluk nastreef op ’n manier dat jy nie jouself hoef prys te gee nie, dan sal jy vind wat jy nodig het. Ja en dalk dan vind mens die ware en werklike betekenis van liefde…

Leave a Reply

